Ställ mig inte i ett led, du får mig aldrig att stå still

Imorgon ar det antligen fredag vilket innebar loning och helg!
Sa har ser planerna ut: Imorgon efter jobbet aker jag hem till en van som har sin egna lagenhet i stan. Vi kommer vara ett gang dar som blandar lite cocktails och spelar spel :)
Lordag: Mingla runt lite pa var BBQ fest, men jag kan inte stanna allt for lange for jag ska traffa min australienska van nere pa stan. Mot kvallen ska vi ut till en klubb som tydligen ska vara jatte bra.
Sondag: Six Flags med tjejerna! Det ska bli jatte roligt :D Det ar alltsa en nojespark som Liseberg men mycket battre.
Och om tva-tre veckor ska jag aka till Sacramento for att halsa pa min alskade Jessica. Dom har aven en stor pool, sa planen ar att ligga dar, steka i solen och gora det vi gor bast - snacka skit och ha roligt tillsammans :)





Kommentarer
Postat av: cido

Vill du byta helg planer med mig? Kommer vara stängt överallt i detta f.d kommunist land, 1 maj är viktig här o 3 maj är nationaldagen och dagarna innan och mellan ska man också passa på att ta ledigt. Du som jobbar så hårt med barnen skulle behöva ledighet o inte göra något alls. Så just let me know om du vill byta ;)

2011-04-29 @ 11:13:38
Postat av: diana

Jo, jag forstar dig. avskyr nar allting ar stangt. I en storstad som detta stanger ingenting trots roda dagar, det skulle vara jatte markligt. Har har till och med matbutikerna oppet 24/7 (surprise?) :P Ja, men det galler samma for dig som pluggar sa hart - ta helgen till att bara vila!

2011-04-30 @ 04:52:44
Postat av: Flowerbomb

Dina planer låter alldeles utmärkt.



& Six Flags är ju bara att älska..

2011-04-30 @ 19:55:05
Postat av: diana

Blev tyvarr ingen Six Flags, men jag ska testa det nagon gang snart!

2011-05-03 @ 08:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0