Sa star det skrivet i pannan att man vacker en angest nar man slacker en annan

Det ar dags. Imorgon maste jag gora en av dom saker som jag avskyr mest - klippa mig. Aven fast jag ar sjuk och do trott kan jag inte somna, for denna tanke plagar mig. Och om jag haller mig vaken kommer dagen kannas langre och morgondagen langre bort. Jag absolut avskyr att klippa mig. Jag blir sallan nojd. Jag ar otroligt petig nar det kommer till mitt har. Jag vet precis hur jag vill ha det och blir det fel ar inte min installning "ah det ar bara har, det vaxer ut igen". Blir det fel, ar jag redo att bega brott mot personen som gjorde fel. Det varsta ar att jag inte vet vilka salonger som ar bra har. Det ar sa himla svart, och alla berattar mardroms historier om hur ena sidan blev 2 cm kortare an den andra sidan. Hjalp!!! Jag har valt att ga till en av dom dyraste salongerna, som nagon slags garanti pa att dom maste vara bra. Vem skulle ha skam nog att ta mer betalt an rimligt for att sedan gora ett taskigt jobb? Det visar sig... Jag vill verkligen inte somna, for jag vet vad som vantar nar jag vaknar - fast a andra sidan nar mitt har mar daligt mar jag daligt. Och just nu ar mina toppar inte sa glada...

Kommentarer
Postat av: Ambjörn, vilket namn...

Det var en gång två tjejer, som fick för sig att gå på dubbeldejt. Inte nog med att de inte kände sina dejter (en av killarna hade de aldrig ens träffat)så skulle dejten ske i Uppsala, lilla uppsala. Så att man enkelt kunde stöta på någon man kände. Tjejerna stötte inte på något ex eller liknande under dejten men situationen kunde ändå knappt blivit värre. En mening förklarar hela (korta) dejten: De drog en lögn och bokstavligen sprang från de stackars killarna.



Jag håller mina tummar för att ditt hår skall bli flawless! Och krya på dig!!

2011-04-20 @ 10:23:23
Postat av: cido

Jag förstår dig, jag är lika, därför så klipper jag mig inte. Men mina toppar är inte glada, dem saknar dina duktiga händer!

2011-04-21 @ 00:47:55
Postat av: diana

Haha men blondinen gjorde ett misstag, for hennes "guy" visade sig vara pokermiljonar.. Ni kanske kunde fatt en fin liten Ambis ihop :)



Cido: Tack! Jag sa ju att jag skulle klippa dig inna jag akte, men neeej du envisades med att du ville spara.

2011-04-21 @ 07:24:55
Postat av: citron

förstår din ångest

2011-04-21 @ 22:31:23
Postat av: S.

Mitt hår saknar också dig. Jag också för den delen.. Dags att boka klipptid men jag vågar inte.. Tanken av att någon annan ska ta på mitt hår får mig att må dåligt. Bläää.

2011-04-22 @ 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0