Pingvin vanner ar riktiga vanner

Pa mandag ar det tydligen World Penguin Day och detta ska firas (?!) En tjej har ska ha en stor fest for att fira detta och jag ar bjuden. Nar jag fick inbjudan tankte jag "Men den har tjejen kan ju inte vara pa riktigt" men sen sa andrade jag mig och tankte "Fyfan vilken cool tjej". Hon alskar pingviner och hon tanker hylla dom pa deras dag. Jag hade nog inte vagat skicka ut en sadan inbjudan till manniskor jag inte kande - jag skulle vara for radd for att fa reaktionen som jag forst hade: "freaky!". I inbjudan stod det att hon bjuder pa middag, hon ska fiska fisken sjalv. Sedan ville hon att vi skulle kla oss som pingviner (jag har faktiskt ingen pingvindrakt?) men jag antar att det gar bra att kla sig i svart och vitt och med en fluga kanske? Sedan ville hon att man skulle ga in pa en hemsida som hon hade lankat och klicka fram vilken pingvin Du ar. Detta skulle man meddela henne - jag vet inte om det har nagon betydelse for bordsplaceringen. Sist men inte minst skulle man ta med sig nagonting som har med pingviner att gora till hennes Pingvin samling.
Jag tycker det ar roligt att hon tar sitt intresse pa allvar, det borde fler gora. Men sa vet jag av erfarenhet att manniskor som ar intresserade av Pingviner tar intresset pa allvar ♥

Kommentarer
Postat av: cido

Vad roligt det låter! Hade också velat bli inbjuden till ngt liknande :)

2011-04-25 @ 00:32:33
Postat av: citron

sounds fun

2011-04-25 @ 07:09:22
Postat av: flowerbomb

Jag håller med cido! Låter coooolt :D

2011-04-25 @ 10:05:02
Postat av: Al

Hm, synd att dagen inte finns i min almanacka, då hade vi ju såklart haft fest med ping-vin här ;)

Vilken pingvin är du? Skicka gärna länken till hemsidan...

2011-04-26 @ 23:10:57
Postat av: Al

Hm, synd att dagen inte finns i min almanacka, då hade vi ju såklart haft fest med ping-vin här ;)

Vilken pingvin är du? Skicka gärna länken till hemsidan...

2011-04-26 @ 23:11:57
Postat av: diana

Al: Jag gjorde aldrig testet och gick tyvarr aldrig pa festen for jag var for sjuk :( Hon har tagit bort evenemanget nu pa facebook (dar inbjudan skickades) och lanken var dar men jag kan skicka ett mejl till henne och fraga :)

2011-04-27 @ 04:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0