Kärlek är lycka - övertyga aldrig dig själv om att lidande är en del av det

Idag har jag varit pa City Collage of San Francisco for att signa upp mig for nagra klasser infor sommaren. Antagligen blir det foljande: Yoga, Ju-jutsu, Teckensprak, Gitarrlektioner och Surfinglektioner. Jag langtar faktiskt! Roligt satt att traffa nya manniskor och lara sig nya saker.
Ikvall ar mina vardforaldrar ute pa dejt vilket innebar att jag passar barnen. Det har varit en ganska lugn kvall. Barnen lag och sov vid atta. Jag bestallde hem sushi som jag har avnjutit tillsammans med ganget i Jersey Shore :)

En van fran Uppsala befinner sig i krokarna, sa imorgon ska jag forsoka mota upp med henne:) Nu ska jag gora i ordning lite te.

TREVLIG HELG!

Jag sag den har liraren pa stan idag och var tvungen att ge honom nagra kosingar, enbart pa grunt utav hans arlighet!

Kommentarer
Postat av: Redar

När kan jag hälsa på?;p //redar

2011-04-17 @ 14:19:42
Postat av: diana

aaaa Redash! Din kommentar gjorde hela min dag! Jag visste inte ens att du kande till min blogg?? Jag lovar Dig att du ar valkommen nar du vill~ LOVAR!

2011-04-17 @ 22:46:03
Postat av: ulla

Viken tur han hade att du kom förbi,han har fått lära sig att man inte ska ljuga,skål.Kram.

2011-04-18 @ 11:44:53
Postat av: jessica

Åhhh, nu vill jag också läsa teckenspråk!!:D

2011-04-19 @ 07:52:11
Postat av: diana

Ulla, det var precis sa jag tankte! :P han fick ett par slantar for sin arlighet.

2011-04-20 @ 06:44:34
Postat av: diana

Jessica: GOR DET! Sa kan vi ova genom att "snacka" det via skype med varandra ;)

2011-04-20 @ 06:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0