In life you have to take risks

Jag ar just hemkommen fran stranden och det branner pa mina axlar! Men det ar det vart, for nu har jag atminstone lite farg:) Barnen tyckte det var jatte roligt med en dagsutflykt. Vi motte upp med en av G's vanner och akte dit tillsammans. Val pa plats doppade vi fotterna i havet, byggde sandslott och avslutade med en mysig picknick pa stranden.

Just nu ligger bada barnen helt utslagna pa min sang och sussar. Sjalv ar jag over taggad infor helgen! Jessicaaaa kommer hit ikvall och stannar hela helgen -  som jag langtar! ♥
By the way, jag har planer (BIG PLANS), for helgen. Farliga planer. Om allt gar som det ska, borde jag leva sondag kvall... annars kan jag trosta mig med att jag kommer att dö lycklig. Jag maste erkanna att jag ar radd, MEN exalterad!!! Playing it safe is boring. Lever jag pa mandag far Ni veta vad det var jag gjorde! Clue? You have to take a leap of faith, lituarly ;)









Kommentarer
Postat av: S

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Din galning.

2011-04-02 @ 15:22:05
Postat av: Anonym

vad ska du göra?

2011-04-02 @ 19:38:05
Postat av: cido

Nu blir jag nyfiken! I hope you don't take too big risks over there :)

2011-04-02 @ 21:03:31
Postat av: Jiyan

HOPPPAS DU ÖVERLEVDE!! hihi annars blir jag rik med kläder :)

2011-04-04 @ 00:11:04
URL: http://jiyaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah Jiyan!

2011-04-04 @ 17:33:06
Postat av: Anonym

Diana din fuling. Lovade du bort dina kläder till Jiyan också? Besviken jag blir, på riktigt. Hur tror du allt skulle sluta om du inte överlevt?Skulle vi då dra i plaggen eller kompromissa? Förstår inte hur du har tänkt................ // Besviken tjej.

2011-04-04 @ 20:02:52
Postat av: diana

Era darar! Dessutom har jag klader sa det racker till Er och alla barnen i Afrika.. aj sant ska man kanske inte "skamta" om. Okansligt av mig

2011-04-06 @ 05:41:22
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0