I rispan från din vrede ska jag sätta jord och så, i skuggan av din stolthet ska jag resa mig och gå

Sa var helgen nastan slut... Varje mandag tanker jag: "Nasta helg ska jag VILA sa att jag orkar med mina arbetsdagar!!!" men sa blir det aldrig. Helgerna bestar av allt annat an vila. Jag kliver till och med upp tidigare an vad jag gor dagarna da jag jobbar. Jag maste det for att hinna med alla mina planer. Jag fortsatter overraska mig sjalv med hur mycket jag hinner med pa en och samma dag. Vilket ar fantastiskt:) Nar jag lagger mig pa natten har jag svart att minnas vad jag gjorde pa morgonen och nar jag val kommer pa det tvekar jag om jag inte gjorde det dagen innan- "For inte har jag kunnat trana, traffat nagra vanner nere pa stan, shoppat, akt ivag pa familjemiddag, gatt pa ett mote, hem och bytt om for att traffa nagra andra vanner pa stan, atit middag, gatt pa bio, akt hem for att byta om och sedan traffat en van for ett par drinkar..."
Just nu ligger jag i sangen och planen ar att sova inom 20 minuter. Jag ar helt slut efter kvallens aktivitet. Jag traffade tjejerna och akte till House of Air. Det var jatte roligt, men jag blev aven jatte trott. Jag har aldrig hoppat och studsat runt sa mycket nagonsin.
Igar nar jag var pa bio kommer en kille fram till mig och sager "I have to say: your hair looks GREAT!" Jag blev SA himla glad! Det var det gulligaste som nagon har sagt till mig...eller ja, nastan. Men det ar inte manga saker som gor mig lika glad som nar jag far komplimanger for mitt har. Jag borjade forklara for honom om Joico, haha! Han va sa himla trevlig.
Sa har glad ser jag ut nar jag far komplimanger for mitt har. By the way, Ni ar valkommna att ignorera min 2 dm langa utvaxt ;)

Kommentarer
Postat av: Zelal

Ärligt, jag ÄLSKAR bilderna! Visst föredrar jag dig i svart hår men just nu ser ditt hår otroligt friskt och fint ut jag håller med snubben;)

Fan vad du är snygg Diana OCH du är HET när du är på topp lyser om dig!

Ah jag kom och tänka nu på när vi var i tyskland och du sa att en viss kvinna var het för att du var för rädd för att vara ärlig C tyckte det var as kul och kan fortfarande ta upp det själv tyckte jag bara det var synd.

Love you shorty!

2011-04-11 @ 10:15:15
Postat av: Anonym

måste ju testa joico nu känner man...

2011-04-11 @ 10:39:04
Postat av: cido

Ovanligt att en kille ger en sån komplimang, men å andra sidan så är det ju SF. Håret ser friskt o vackert ut! Jag vill också ha Joico!

2011-04-11 @ 18:50:31
Postat av: Anna

Har äntligen hittat din blogg och håller med dina systrar -jätte fint hår.

2011-04-12 @ 22:50:10
Postat av: diana

Tack Anna och alla Ni andra! Roligt att Du hittat hit :)

2011-04-12 @ 23:34:53
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: fialia

utväxten är extremt modern!!!!!!! på rikt

2011-04-13 @ 09:22:22
Postat av: diana

Tur for mig, for min liknar inget annat! Men ska klippa mig snart ( :( ) sa jag hoppas det hjalper lite. Vill bara ga back till all natural

2011-04-13 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0