Free Fallin From the Top of The World

JESUUUUUS! Vilken helg jag har haft! Sa manga haftiga upplevelser som jag har haft under denna helg har jag inte upplevt under mitt senaste ar - om ens det! Jag kommer skriva mer om min helg med Jessica, men jag borjar med hur helgen slutade. Jo, med Skydiving(!!!) Helt craaaazy! Jag trodde aldrig att jag skulle gora nagonting sadant i hela mitt liv. Det kanns som att livet ar riskfyllt som det ar, jag behover liksom inte slanga mig ut ur ett flygplan. Men jag gjorde det och jag ar otroligt STOLT over mig sjalv. For att inte tala om hur glad jag ar att jag faktiskt gjorde det:D Det ar en upplevelse likt ingen annan. Jag har aldrig kant en sadan frihetskansla och adrenalin kick nagonsin i hela mitt liv.

Hela dagen var fantastisk. Vi var nio tjejer som akte tillsammans. Det blev som en mini road trip, for det lag i Napa som ar en bra bit ifran San Francisco. Men med glada tjejer i bilen som sjunger och skriker blev resan vard! Val pa plats slog det mig vad jag faktiskt skulle gora. Stackars Jessica, jag talade om for henne sa sent som pa lordag att vi skulle aka och skydiva morgonen darpa. Jag lyckades overtyga henne, eller jaa...hon hade inget val;) Men for att vara rattvis hade jag faktiskt forvarnat henne genom att tala om att jag hade STORA planer for oss den kommande helgen;)

Jag hoppas jag inte skramt ivag henne och att hon kommer och halsar pa mig fler ganger (helst snart) for Vi hade en helt magisk helg tillsammans. Tack fina Du. Vad gor vi harnast for att toppa det har? Simma med hajar kanske...? ;D

Jag betalade extra for att fa en egen kameraman som filmade hela upplevelsen samt tog kort. Jag kande att detta skulle dokumenteras, inget snack om saken. Filmen kommer jag att skicka till Er systrar, och till alla Er andra bjuder jag nedan pa lite bilder av en flygande Diana. Alis Volat Propriis.


First stop - Starbucks!











Vi akte vilse ett par ganger...






Framme, nu KOR (flyger) VI!



I vantan pa planet :)
Jag skrev under pa att jag tar risken att dö...
Vi gjorde det tillsammans ♥
Jag tar ett djupt andetag strax innan
Jessica drar mig i haret och undrar om jag fortfarande tycker att det ar lika roligt(?) hahahah
Me and Mr. Arthur. Hur kan man egentligen lagga sitt liv i nagon annan manniskas hander som man just mott? Och som dessutom heter Arthur(?!)
Jag ser ju inte sa jatte glad ut langre...
Har ber jag till en Gud som jag inte tror pa...
And jump!!!
All star Conversen var givetvis pa och hart knutna!
I'm flying without wings
Pa vag ner
Vi lyckades landa, SKONT!


We made it back to ground again :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

nämen gud vad du är modig. Det där hade jag aldrig vågat. Härligt med så många bilder. Ska bli spännande att se filmen:-)

2011-04-05 @ 19:17:14
Postat av: Ulla

Har du blivit helt galen Diana,vet du om att Bengt har hoppat Bungy-Jump en tokskalle till,hoppas att det var en härlig upplevelse,jätte fina bilder det ser ju ut som du har kul.Skulle du göra om det?Kram.

2011-04-06 @ 20:54:53
Postat av: diana

Ja, Ulla - jag har blivit galen! haha varfor annars slanger man sig ut ur ett plan nar man hatar att flyga & ar hojdradd?? :P Jag visste inte om att Benke hoppat Bungy-Jump men jag blir inte forvanad over att hora det! :D Jag hade jatte kul! Men jag skulle inte gora om det av flera olika anledningar, det ar once in a life time det dar ;) Hoppas Ni mar bra!!! KRAM

2011-04-07 @ 02:10:22
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fritt fall en gång. Tyckte att det var så läskigt. Jag ångrade mig som bara den! Lovade mig själv att aldrig utsätta mig för det där igen. 10 minuter senare....jag är där uppe igen! Fy Fy! S¨jäkla dum!

2011-04-10 @ 22:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0