En vacker dag blir ingenting som forr

Idag har vi haft 30 graders varme har! Jag ska inte ljuga och skriva att det var underbart. For det var det inte. Det var forfarligt! Jag gillar varme, pa ett villkor: En strand och ett stort hav ska vara tillgangligt. Vilket det gor, och den vetskapen gjorde det annu mer frustrerande att vara med barnen i parken idag. G hade jatte mycket energi efter var dunder frukost och sprang runt i parken som aldrig forr och jag sprang efter henne med solskyddskram. Dessutom hade jag L i babybjornen, vilket blev outhardligt! Solen varmde tillrackligt, och med hans lilla kropp tatt intill min slutade det med att jag badadde i mitt egna hav av svett.

Naja, i helgen ar jag ledig och vadret ska tydligen halla i sig sa da blir det en tur till stranden :) Jag ska forsoka jobba lite pa brannan!
P.s Jag kommer antagligen borja ta gitarrlektioner :D D.s









Kommentarer
Postat av: Stingo

Jag förstår dig verkligen angående värmen. Ok om man är i Grekland och kan glassa vid en sandstrand men annars får det aldrig vara varmare än 25 grader. Min åsikt i alla fall. What is this? A cup of tea. Hahhahahhhah

2011-04-01 @ 20:48:35
Postat av: cido

Det är 16 grader här i WRO och jag tycker att det är varmt :) Du får ta kall dusch och dricka mycket te.

2011-04-01 @ 20:52:26
Postat av: diana

Cido, dricka te? hahahah det dar ar sa jakla kurdiskt. Ja menar vem dricker hett nar det redan ar hett??? Jag gor det coksa...why?? genetiskt maybe

2011-04-06 @ 05:34:54
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0