We've got ourself a Situation

Sa var helgen igang! Efter jobbet igar gick jag hem till en van och hade "Jersey Shore" marathon. Jag forstar inte vad det ar med den serien som har fatt mig att fastna. Det ar en sa enkel realityserie, men jag absolut ALSKAR det! Det ar en sa marklig mix av manniskor och dom ar helt skruvade, men sa otroligt skona! Det ar dom sma sakerna dom sager som far mig att skratta. Ex: Sami och Roni, (en tjej och kille i huset) har ett valdigt komplext forhallande och gor slut/blir tillsammans varannan dag  timma. En kvall da dom antligen blivit tillsammans igen efter en massa tjafs, ligger dom i soffan och vilar, da en av dom andra killarna i huset fragar Roni om han vill folja med grabbarna ut. Varpa Sami svarar "It's okay, you can go if you want to. I don't care". Da gar han givetvis ut. Sen nar dom kommer hem pa natten fran krogen ar Sami jatte upprord for att han gick och han forsvarar sig med att hon sa att det var okej. Da sager Sami: "But it was a test! I wanted to see if you were going to stay anyways" och Roni svarar "A test? I'm not in school. I'm in a relationship. I always fails test, that's why I didn't go to collage!". HAHA!
En av killarna, Pauly D, har varldens mest sparade frisyr som han absolut alskar. Och dom maste jobba under sommaren, och denna sommar ska dom jobba i en glass butik. Nar chefen ser hans frisyr sager han "I don't know what we gonna do about your hair, because you need to wear a hat" Sa att det inte faller ner har i glassen. Pauly D blir upprord och sager samtidigt som han pekar pa sitt har "THIS doesn't move in the haighway what does you think it's gonna move in a Gelato shop??!!"
Och sa har vi Snooki (Nicole), den tjejen ar for harlig! Allt hon gor ar att sola och hon ar riktigt upprord over att Obama har hojt skatten pa att sola solarium: "Why would you do something like that? Obviously he don't have to tan, maybe that's why..." Nej, ni maste nog titta sjalva for att forsta hur pass roliga dom ar.



Mike ar inte ett sa stort fan av Angelina, en av tjejerna i huset



Nasta dag var dom tillsammans igen.







Kommentarer
Postat av: stingo

nu känns det som om jag har sett hela serien

2011-04-10 @ 17:08:53
Postat av: cido

hahaha håller med stingo, nu vet man vad allt handlar om. Men alltså amerikanare kan uttrycka sig så himla roligt, och dem gör det utan vidare ansträgning. Själv måste man tänka i minst 20min för att säga något riktigt roligt.

2011-04-10 @ 17:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0