Breakfast with Enzo

Jag ar just hemkommen fran en av dom roligaste lordagsmorgnarna i mitt liv. Solen sken imorse sa jag tankte att jag skulle ta med barnen ut for en mysig lordagsfrulle. Nar vi kom ner till stan sag jag en massa barnvagnar samlade utanfor en lokal, sa vi gick dit for att kika vad som var pa gang. Det visade sig att det ar en italiensk man vid namn Enzo, som spelar instrument och sjunger for barnen en hel timma under tiden som dom ater sin frukost. Perfekt tankte jag! Lite musik till frukosten blir avkopplande. Sa fel jag hade! Det var allt annat an avkopplande. Kan Ni tanka er en energisk italienare med bongotrummor, en tamburin och ett munspel i hogsta hugg?(!) Jag behovde inte direkt mitt morgonkaffe for att vakna till kan jag lova. Men det var faktiskt riktigt roligt! Barnen alskade det. Bra start pa var lordag. Jag passade bara barnen imorse, nu ar jag fri. Jag ska kila ner mot stan snart och traffa mina tva australiensare som jag har saknat valdigt mycket! Ska bli skont att bara hanga med tjejerna, shoppa, ata lunch och ga pa bio.

Kommentarer
Postat av: cido

Nice breakfast! Hade varit bättre med DJ Armando ;) Vad brukar ni äta som frukost? Omelett, pannkakor eller mer likt sverige mackor o fil? Här i polonia är det ju som sagt söta bullar som frulle.

2011-04-10 @ 17:27:55
Postat av: diana

Nej, vi ater faktiskt havregrynsgrot eller mjolk m. cereals ;D

2011-04-12 @ 23:36:42
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0