Basilusker

Just nu borde jag sitta och avnjuta en god middag med tjejerna och se Scream 4 pa bio, men istallet ligger jag i sangen med hostmedicin, febernedsattande piller och begravd i nasdukar - ingen bra start pa helgen. Jag hoppas verkligen att jag mar battre imorgon. Jag ar ledig hela helgen och vill helst inte spendera den begravd i min sang. Under paskhelgen ar det en massa roliga saker som hander nere pa stan, parader, paskfester osv - jag vill inte missa det pa grund utav att jag ar sjuk.
Min vardmamma var gullig och kopte glass till mig: "I brought your two favourite guys home - Ben & Jerry!" och sa hade hon kopt olika sorters gront te. Jag ville borja grata. Gront te far mig alltid att ma battre, oavsett hur daligt jag mar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0